Hemma!

Nu är man hemma!
Jag vet inte om jag egentligen ville komma hem, första var man i 20° sen till ca -10°. Men jag tänkte lägga upp lite bilder, men dom från Miami kommer någon annan dag, men jag lägger upp vad jag har köpt & fått, dock så är dom inte så bra eftersom dom är tagna på macen, men det får räcka.
Den första är till farmor en halsduk
Den andra är till pappa en film
Den tredje... heh... Vad har jag köpt? Jo, underkläder för 600 kronor på Victoria's secret
Den fjärde köpte jag på flygplatsen, en parfym jag har velat ha länge
Den femte köpte jag i USA, Levi's Jeans
Den sjätte är en tröja som jag köpte själv på forever 21 (Jag köpte den i sista minuten)
Den sjunde en till tröja som är lite sommrig
Den åttonde är en till tröja som jag tyckte var lite söt
Den nionde är en stor kofta som är jätte mysig
Den tionde... ÅH! Mina jätte fina converse som är jätte svåra att få tag i
Den elfte är Reebok easytone som jag fick av mamma i julklapp
Den tolfte är Presentkort på JC & Monki, jätte bra!
Sen så fick jag massa pengar också, jag tror faktiskt jag ska spara ihop till en ipod touch, men vet inte än.
Och den sista... resan såklart! + en morgonrock av mamma + massa dollar fick jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0