Du Finns ju.

Sitter och kollar på disaster date och precis pratat med Jenny. Vi prata om morgondagen, för då ska Jenny Penny komma hit! Det va ganska längesen man va med henne! Mysigt, mysigt! Nu kom jag och tänka på en sak... Jag kom ihåg på skolavslutningen när, du, jenny, sa till mig "Du, och jag måste ses i sommar!", asså, fattar du hur glad jag blev? Man kan säga att jag gick hem med ett STORT leende och nästan dagen efter ringde jag dig och fråga om vi skulle göra något, du och jag umgicks jätte mycket i sommras, vi drog till Hawaii, drog hem till mig och badade i poolen. Den bästa sommran jag har haft kan man säga! Skulle nog kunna skriva 5 000 000 ord till hur underbar du är! Du finns alltid där och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, until i die.



Kommentarer
Postat av: Jenny <3 <3

Naaaww... <3 Älskar diiiig!! <3<3 ;D

2011-04-08 @ 07:47:21
Postat av: amanda

Aja klipp bort mig bara! :(

2011-04-08 @ 10:15:00
Postat av: svar av Fanny:

SV: haha, Amanda, jag lovar dig att jag kommer att göra ett inlägg till dig oxå! :) <3

2011-04-08 @ 10:20:31
URL: http://fannyviolalund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nä det behöver du inte om du inte vill! :)

2011-04-08 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0