GRATTIS MIn helt egna Becca! (&& sorry för fördröjningen)

GRATTIS BECCA! Seriöst, alla bara fyller år hela tiden, avundsjuk... Men i alla fall, Becca... DU FYLLER JU FÖR FAN 15 ÅR! Jag hoppas att din födelsedag har varit bäst! Den verkar ha varit sjukt bra! Fubbo dig att få en systemkamera... Men om du inte behöver den så vet du ju en person du kan ge den till i alla fall *Blink* *Blink* Men, jag har haft dig sen dagis, jag troooor inte vi va med varandra så mycket då... Det blev väll mest i förskolan & uppåt. Men jag älskar dig! & vet du varför?! För du har alltid funnist där, varje gång jag har gråtit, så har du varit den första som har kommit fram & tröstat mig, Sen så finns det så jävla många andra anledningar till, varför jag älskar dig! Men en sak ska du veta, en plats i mitt hjärta, den delen du har är jävligt stor, ska du veta! Älskar dig, nu & föralltid! & såklart håller jag var jag lovar, jag lova ju att göra ett inlägg till dig! ♥




Kommentarer
Postat av: rebecca

ÅH!

jag älskar dig jättejättejätte mycket! <3

tack, vad glad jag blev nu! du gjorde min dag!

pussaar, btw. ska vi & ses ngn gång på lovet? :)

2011-04-17 @ 10:15:48
URL: http://rebeccahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0