JOsse

Okej, så här är det people! En av mina bästisar fyller år idag! Jag har haft henne så länge jag kan minnas! Sen dagis någon gång. haha! 15 STORA år! Herre gud, jag som bara är 14 & har precis fyllt år! Men Josse, du är speciell på alla sätt! Bra, underbar, cool, söt, helt amazing, finns alltid där! Med mera! Josse, just nu känner jag att jag verkligen behöver dig! det är verkligen tur att vi har börjat powerwalka igen så man får prata ut! När vi var små så "Kände" vi inte direkt varandra, det var mer när vi började i 3:an eller 4:an vi verkligen började få upp ögonen för varandra! Sen har man ju sina små bråk, men som alltid löser sig! Jag älskar dig, hoppas du vet de och alltid kommer veta! Bara för det är din speciella dag idag så måste jag ju bara göra ett collage på dig!
Jag Älskar Dig!



Kommentarer
Postat av: rebecca

josse posse :D <3



hmm.. jag fyller ju typ år om 2 veckor. kan jag se fram imot ett eget inlägg till mig med? :D

hehehehheheheh <3

2011-04-01 @ 22:38:35
URL: http://rebeccahanssons.blogg.se/
Postat av: Jossan

JAAA!

Jag fick ett helt eget inlägg! yeeey!

SAMT ett helt EGET collage, wow, jag är imponerad!

Power to powerwalking! (som jag kanska sagt förut ill dig? men det är värt att upprepas!)

kör vi en powerwalkning på söndag äller eftersom det inte blev idag!? :D



KRAM PÅ DIG SÖTASTE FANNY!



Bästis kramar for genom luften till dig!

2011-04-01 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0