Trött...

Kom precis hem från torget, fick handla lite choklad (hehe) och en tidning (åter igen hehe) och nu har man äntligen fått skickat iväg sitt mail om Drömyrket, man ska inteljuva en person & eftersom mitt drömyrke är Designer så skickar jag ett mail med massa frågor till min moster! Idag kom jag hem efter skolan med magknip, konstigt nog så har jag alltid det på onsdagar när man går hem & jag kan inte göra något åt det, förutom att sova, så... vaknade klockan 10 över 6 och har sovit bort hela dagen, Bra jobbat. Kommer vara mega trött i kväll... eller nej.

Hej då! Hoppas i alla fall ni kan sova i kväll!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Sov gott westcoast gangster! :D

2011-04-13 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0