I'm a motherlover, you're a motherlover, we should fuck each others mothers.

Målat nästan hela dagen, eller, jaaaa, i 3 timmar! Nu sitter man med Amanda & hon lyssnar på musik & jag... gör ett inlägg, vi har badat, ätit & bara schillat. Imorgon ska jag måla klart, sen i övermorgon börjar det ett nytt jobb... Wiho, men nu ska man inte klaga, för nästa vecka blir det en sista minuten resa, till Grekland antagligen, Yes! Härligt! Götta sig lite i solen, här verkar den ha försvunnit, solen assååå.
Nu ska jag drao, Amanda hälsar antagligen...
Adios!


Kommentarer
Postat av: Amanda

MOTHERLOVER <3

2011-07-05 @ 11:22:19
Postat av: Julle

sv; Hahha, ja det var det.. Så nu gjorde jag dig en stor tjänst! <3

2011-07-06 @ 12:47:37
URL: http://lifeofretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0