JEG ER ARGER!

Jag är arg!
som jag har varit dem senaste dagarna!
Såklart finns det ett själ..
Men jag är feg så jag berättar inte varför & då kommer ni tänka "Varför lägger hon då upp ett inlägg om hon inte tänker berätta det...?" Nej, munnen är stängd.

Medans jag är så arg så kan jag dela med mig av en liten hemlighet.
Nästan alla vet om den "hemligheten"
Men vet ni vad? Jag hatar folk som härmas, det är det värsta jag vet, det gäller allt, kläder, musik, sätt mm.
Jag vill ju ha en egen personlighet, egen klädstil, egen musik, som när man kanske köper något speciellt & efter en vecka kommer en annan person med samma sak... AHHH! Nu tänker ni säkert igen "Men guuud... Vilken tönt..." Men tyck vad ni vill... Alla människor har sina problem & jag ser detta som ett huge problem.

Jag har aldrig gjort ett inlägg utan en bild med, men eftersom jag är trött nu, tänker jag inte bjuda på en bild.
JEG ER ARG!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv; Vet inte än, Amanda berättade vad ni tänkt. Men fårse...

2011-07-29 @ 00:05:39
URL: http://andymandy.devote.se/
Postat av: rebecca

jätte snygg header fanny, sjukt snygg! JAG saknar dig!!!

2011-07-29 @ 20:20:32
URL: http://rebeccahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0