You Raise me up.

Jag er seemst, jag vet de.
Igår var man på Liseberg, det var kul, bara att det var grymt mycket folk, till balder & Atmosfear var det 1 timme, till Kanonen med, sjuuukt. Jag ville inte åka Atmosfear, så jag satt och väntade 1 timme på Maia & Jonathan ( mina syskon ) Såå, när jag satt där så kom en 23 årig kille fram till mig & satte sig ner och börja prata med mig, han sa hej och fråga om jag väntade & jag svara ja, så fråga han hur gammal jag var & då sa jag 14 snart 15, haha, han blev jätte förvånad & sa att han trodde jag var 20 & ville bjuda mig på cider om jag var så gammal, men nej, de var jag ju inte såå... Nu sitter min pappa & diggar till Metallica, haha, han är knäpp han. Idag var man på torp i alla fall, fick köpt ett linne & en... Långklänning till... Hehe. Men nu ska jag schilla som vanligt!
Adios!



Fotograf : Andrea

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin! <3

2011-07-04 @ 17:57:40
URL: http://rebeccahanssons.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken snygg kåmpizz jag har! :D

2011-07-04 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0