Det går bra nu...

Har bestämmt mig att detta kommer vara det sundaste sommarlovet jag ska ha på länge, nu i veckan ska jag springa varanan dag och gå dom dagarna jag inte springer. Har inte en enda muskel på min kropp, inte konstigt att jag "knakar" hela tiden, eller mina ben "knäcker", jaa, som sagt var, målning i veckan också och på Fredag är det midsommar & då ska jag till en familj som jag alltid brukar vara hos på midsommar & det braiga är att Amanda ska hänga med också!



Bild från Miami, jo, jag vet, ingen snygging till höger...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är det braigt! :D

Jo det är visst en snygging till höger!!

2011-06-19 @ 22:22:49
Postat av: hanna

fin blogg!^^

2011-06-19 @ 22:28:16
URL: http://cupcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0