"Goodbye"

trött, hehe, ska äta lite food snart. Hungri. Har just nu fått en favo artist, Wizzan, seriöst, jag har lyssnat genom 2 album av han nu, klart min favorit på hans nya album är "Goodbye", den är så fiiin och amazing in the same way. Har redigerat en bild i en halv timme! Jag vet inte om den blev så bra, hoppas i alla fall man ser vad det är bakom bokstäverna, men nu som sagt var, ska jag äta, imorgon förresten måste jag städa, städa & ännu mer städa..
Se Ya Guys



Här är bilden jag redigerade, jag har målat allt det svarta & de va jobbigt, den är la inte så speciell.

Kommentarer
Postat av: juliaah

Jodå, den blev as nice! :D<3

2011-06-08 @ 17:29:19
URL: http://lifeofretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0