Harems.

Nu har jag fixta min gamle fina ipod, så jag kan använda den när jag powerwalkar! Men idag var man men Julia, vi stack ner till Mariagårde, min syster jobbar där just nu, så vi tänkte passa på när hon var där, har aldrig varit där förut, men det var väldigt mysigt! Sen stack vi ner till torget & det var rea överallt! Så man fick tag på ett par Haremsbyxor på gina! Har inte riktigt gillat sånna byxor innan, men sen när man prova dom så såg de bättre ut & dom var snygga! Nu ska man snart gå & lägga sig, för imorgon målar jag igen!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Amn

2011-06-23 @ 20:23:55
Postat av: Amanda

åååh varför gör jag alltid så? Tänkte bara säga att du är söt fanny! och att du gärna får ringa/smsa/chatta till/med mig snart för jag behöver prata med dig! :D <3

2011-06-23 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0