i i follow, i follow you.

Fredag!
Härligt, underbart, fantastiskt, helt otroligt och awsome!
Imorgon ska man äntligen få sin efterlängtade Göteborgs shopping och ska vara med Amanda!
Men igår var man i Sunne & herre gud vad man åkte, jag hade så mycket mjölksyra så jag knappt kunde lyfta armen. Sen var det hallelujah moment när man fick av sig dom elaka pjäxorna. Men just nu... så sitter man i köket och käkar lite gingerbread, dom måste ju ta slut. Men nu ska jag återgå till min idiotiska data (min kamera på den, photo booth, vill inte funka, det står att ingen kamera är ansluten & då blir man ju lite sådär smått störd)

Det finns bara en person jag kan tänka på just nu. Du.





Kommentarer
Postat av: Cajsa

OJojoj.. här har vi missat lite svenska lektioner! Pjäxorna*

2011-03-11 @ 15:49:39
URL: http://saltgurkans.blogg.se/
Postat av: juliia

Tänker på dig med! <3

2011-03-13 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0