Oh snap

Idag har mn varit hemma & väntat på dumma bubbleroom att dom ska sms:a mig att jag har fått min tröja, men man väntar & väntar och får aldrig sms:et, så frågade jag pappa om man kanske hade fått ett brev med posten, men inte de heller. Jag tycker det är riktigt dåligt, för på deras hemsida står det ska leveransen ska ta upp till 3-5 dagar, men hallå? det har gått 5 dagar nu? har inte hört något. Ah, vad ska jag ha på mig nu imorgon då? Ska hoppa in i duschen nu i alla fall. Men jag är ändå lite stolt över min pappa som har lärt sig skicka smileysar på sms!
Ha det bra!



Om man har dåliga dagar, så kan ni lika gärna få en dålig ful bild på mig osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0