I ride, you Follow.

Låååååångsam dag... Torsdagar, är dom värsta dagarna, att sluta 20 i 4 är inte alls kul! Men nu är man i alla fall hemma! Imorgon har man... SOVMORGON! Härligt, eller hur Anna? Men sen efter skolan ska man vara med Jenny, jag kom på en bra idé, men haha, det tyckte hon bara var pinsamt... jaja, jag vet inte om jag har fått mitt paket på posten... fattar inte vad dom menar... Om den är mottagen, då har den väll kommit? Men nu ska jag fortsätta njuta framför tv:n, Hej då!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är as gött med sovmorgon! :D

HELL YEAH! För att sedan gå på lektion i 35 minuter och sen åka MOOOPPE ner till fregatten! :D

2011-05-05 @ 21:10:22
Postat av: Svar av Fanny

Sv: haha, aaa, as soft äre, bästa Fredagen? :D

2011-05-05 @ 22:34:49
URL: http://fannyviolalund.blogg.se/
Postat av: Anna

Absolut! :D

2011-05-06 @ 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0