It's just Junk. And Yard.

Har precis fixat mina naglar! Det blev ett New Era märke på ena nagelen. Emma har dratt hem och när jag skulle skjutsa hem henne så såg vi såklart en svart katt && det är Fredagen den 13:ionde... ajaj, Blev lite skakis när man skulle cykla hem igen... Men allt gick bra! Jag ska fortsätta fixa mina naglar, ska sätta en diamant på varje nagel också! Men nu ska jag drömma, för jag måste vila ut mig, för imorgon blir det kul dag! Jag får ju min Longboard!
God natt mina små söta läsare, dröm sött!



Älskar dig cykel ♥
Du finns när jag behöver ta mig någonstans.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack desamma! <3

2011-05-14 @ 07:58:17
URL: http://emmastjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0