Jag är helt skakad, men inte rörd.

Hemsk dag... Gympan var hemsk och konstig, det enda bra var att man var med Jenny. Vi stack upp till skolan och spelade fotboll, med några grabbar, eller ja... dom var 6 och vi 2... haha. Filip var så snäll så han sköt en jätte hård boll rätt i mitt huvud, jag satt ner, ja, han sikta fel, men jag satt mot en vägg och huvudet dunka i väggen, så nu känns det som en stor hjärnblödning eller något, skulle tro någon lätt hjärn-skakning. Men nu ska jag sluta prata om det! Sovmorgon imorgon, wiho! Ha en trevlig kväll, själv ska man vräka i sig Pop-corn!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Maia

Vad fin du är sis <3

2011-05-19 @ 21:50:11
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0