Whenever you call baby i roll up, i roll up.

Har inte så mycket att skriva om... eller jo... DAGEN IGÅR VAR AWSOME!!! ja... så, då var det sagt, nästa punkt...
Jag tänkte skriva alla dessa bloggar jag läser, inga kändis bloggar.
Here we go!

Min systers blogg... Mest om kärlek skriver hon om, just nu, men annars vardag.
Josephine, skriver om mode och vardagen, rolig & bra att läsa! Hon tar extremt fina bilder!
Rebeccas blogg, hon skriver om vardagen och kläder & mode, ungefär som Josse och hon tar lite kort med sin systemkamera!
Sen har vi Andrea's blogg, hon skriver om vardagen och skriver om andra intressant saker som man blir intresserad av!
Sen har vi Cajsas, hon tar skit grymma bilder! Hon skriver om vardag och fotar som sagt var mycket fina bilder!
Sen har vi Rebecca M's blogg! eller ja, hon har sin blogg med en annan också! Hon skriver om vardagen och skriver om intressanta saker, hon lägger upp mycket fina bilder! (nu snodde jag en profilbild av henne)
Sen har vi Julia's & Carro's, har precis börjat läsa den, men den handlar om vardag och dom bloggar på självklart tillsammans!
Och till sist men inte minst! Så har vi Emma's, hon skriver om kompisar och vardag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

He he, tack Fanny!

Promenad idag? :D

2011-05-31 @ 18:55:49
URL: http://bihlens.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åååh tack så mycket för att du tog med min blogg!

puss

2011-06-06 @ 00:13:04
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0