Who cares? I care and you care.

Tralala, Då har man beställt en Longboard... inget ovanligt... helt naturligt, något som man göra varje dag? Foock noo, Detta gör man bara once in a life time, nää, men för mig blir det nog så. Så på lördag hämtar jag min Banana Board på Junkyards markbutik in Trollhättan! Och jag har redan skissat på en ny header 2! Men snart blir det Delfinal i Melodifestivalen, måste ju se hur det går för våran Svensk!
Hej då!


haha, fail redigering, men jag har inte Photoshop, så är rätt nöjd!
haha, vet att det är "samma" blid som förra inlägget, bara att den är redigerad då!

Kommentarer
Postat av: Andrea

nnniiice!

jag vill också ha! :(

2011-05-12 @ 22:21:26
URL: http://aandreamarkusson.blogg.se/
Postat av: Carro

HAhah , fin bild ;) nej men den var faktiskt bra ;)

2011-05-13 @ 10:08:52
Postat av: mammis

Du e´knäpp :)

Puss på dig

2011-05-13 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0